724 374 127(po-pá 11-13 a 14-18, so 11-13)

DOPRAVA

 

1. Pro zasílání zboží Prodávající využívá služeb PPL, a.s. Při zaslání na dobírku Prodávající účtuje poštovné ve výši 99,- Kč jako PPL Standard při objednávce pod 3.000 Kč v ČR a SR a 250 Kč jako DHL International a při objednávce pod 6.000 Kč při objednávce mimo území ČR a SR. Při platbě na účet Prodávajícího je zboží expedováno nejpozději do dvou pracovních dní po připsání příslušné částky na účet Prodávajícího. Poštovné se neúčtuje při objednávce nad 3.000,- Kč resp. 6.000 Kč nebo ekvivalentu této částky v jiných měnách podle kurzu stanoveném Rockster Music na jeho webových stránkách.

2. Při platbě dobírkou pomocí PPL, a.s. je cena přepočítána z Českých korun na Eura  podle kurzu ČSOB valuty nákup v den odeslání zásilky. Ceny poštovného jsou stejné jako pro ČR.
3. Veškeré nadrozměrné zboží nad 50kg bude zatíženo o manipulační poplatek označeným jako PPL Heavy a to pro dopravu v ČR a na Slovensko.

Doručení balíku:

- řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti

- zásilku vám standardně doručíme v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení vám zanecháme oznámení a balík se pokusíme doručit ještě jednou následující pracovní den
- hmotnost balíku je omezena do 50 kg

- v určitých lokalitách ČR nabízíme i večerní doručení v rozmezí 17–21 hodin (seznam lokalit naleznete na webu PPL )

- zásilku vám doručíme následující pracovní den po jejím převzetí od odesilatele

- cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz po zadání jejího čísla (11 číslic)

 

Převzetí a reklamace:

- Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.

 

- Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.

 

Komunikace s PPL

-pro komunikaci s PPL výhradně používejte číslo zásilky (11 číslic)

 

CENY A PLATEBNÍ PODMÍNKY 


1. řídí se dle Obchodních podmínek

 

REKLAMACE


1. řídí se dle Reklamačního řádu

Reklamace prosím uplatněte na adrese:Prodejna Rockster Music s.r.o., Štefánikova 249/30, Praha 5-Smíchov. 100m od centra Nový Smíchov směrem k Arbesovu náměstí. 

Otevřeno: Po-Pá 10:00-13:00  14:00-18:00, So 10:00-13:00

Telefon: +420 257 224 983

E-mail: rockster@rockster.us

 

 

Jako nejlepší postup lze doporučit kontaktovat pracovníka Rockster Music s.r.o. na kontaktním telefonním čísle v pracovní době, popsat závadu případně důvod reklamace a domluvit se na doručení výrobku. S výrobkem doporučujeme doručit i Reklamační list.

 

 

V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.
V případě, že s námi obchodujete na základě obchodního zákoníku, neexistuje zde zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.

 

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.